ponedjeljak, 19. listopada 2009.

carpe diem

evo me...
rasipam slova ko perle
i kao zaljubljeno derle
pjesme ti pisem...
smjeskam se... prevrcem...
i jedva disem,
i zebem...
i zebem.
prstom, u mraku, "guram" po nebu
Mala i Velika kola...
a put do njih tek je na pola
moga puta do tebe....
nekad me stigne poznati nemir
a nekad, opet ,samo me prodje...
ko plamen svijece na vjetru...
nekad te trazim medju zvijezdama...
u svakom predjenom kilometru...
u svitanju, i predvecerju,
u kori breze... i u paperju
pod krilom ptice...
nekad kotrljam suze uzbrdo...pod trepavice...
suze ko suze - uzbrdo nece
i nece nazad, bas iz inata...a ja se pitam..
- koji im gost ostavi vrata
otvorena...
promaja tuge il` propuh srece...
il` to sto imam te i kad te nemam...
il to sto nemas me i kad me imas...
ma ko ce znati...
ili sto imam ti toliko dati,
a ne znam hocu li znati...
i stici...
ili cu prije stanice sici
iz ovog voza sto nikud hita...
znam... jedino On se pita...
masinovodja...
skretnicar glavni...
blagajnik onaj kome sve platis....
e zato necu tek da se klatis
u tom sasavom vozu zivota ...
kreni ka meni !
potrazi me !
hrabro... ko vojnik kad u rat krece...
to je junastvo!
...nije sramota.
prodji vagone... u svaki kupe
pogledaj dobro...
svuda zaviri.
mozda me nadjes, zamisljenu,
kako kroz spusten prozor virim...
i naginjem se...
bas kao Selma iz one pjesme.
mozda i ispadnem, ako ne stignes,
i negdje tresnem...pored pruge..
van one stanice ispod duge
na kojoj smo se trebali sresti...
mozda ostanem samo bez svijesti...
a mozda ostanem i bez tebe..
eto, zasto ti pjesme pisem...
i zasto zebem.
...mozda i shvatis zasto je tako
kod mene sve...naopako...
ko ono kad te zauvijek ostavim,
a samo ti se primaknem blize...
i zasto lutam
i svuda stizem...
- ..."Carpe diem".
A i onako....

Nema komentara:

Objavi komentar