ponedjeljak, 19. listopada 2009.

predja...

plete se ljubav u niti cvrste
kao na razboju, kroz moje prste
dok se sa tvojima splicu...
neraskidive, a nevidljive..
i necujne, ko rijeci stidljive
sto nijeme usne sricu...

i usnulu me tebi nose
kroz izmaglicu, i trave rosne,
prije neg` svane zora...
da me poljubis prije sunca,
i vratis kazaljke, da ne otkuca
sat kada poci se mora...

da mi jos jedan drhtaj ukrades,
i "ne" u "da" pretvoris, znades,
kao carolijom nekom...
i sve sto ikad vazno je bilo
nevazno postane, kad "..moja vilo..."
kapne ti s usana, meko...

i nema juce... ni sutra nema.
postoji SAD. i MI. ...i nijema
rijec sto ne poznaje medju....
od svega glasnija... sto niti cvrste
plete kroz tvoje i moje prste
u neraskidivu predju....

septembar 2009.

Nema komentara:

Objavi komentar